‚Nerve’Jeanne Ryan – recenzja

‚Vee, otoczona popularnymi przyjaciółmi, zawsze pozostaje w cieniu. Któregoś dnia postanawia to zmienić i bierze udział w internetowej grze NERVE. Z przystojnym Janem i boku żadne zadanie nie jest trudne. Początkowo gra wydaje się ekscytująca, jednak wkrótce przybiera zaskakująco niebezpieczny obrót…’

20161229_122921.jpg

Jeanne Ryan przedstawia życie nastolatków w świecie ogarniętym przez intrnet. W realistyczny sposób przedstawia podejście do pieniędzy oraz sławy , dla których wielu zrobi wszystko.

Nastoletnia Vee, pod wpływem emocji zgłasza się do internetowej gry NERVE, w której czeka na nią wiele zadań oraz wielka wygrana. Jak daleko jest  w stanie się posunąć?

Barwne postacie i zwroty akcji wciągają do swojej krainy każdego czytelnika. Książka uczy, czym jest prawdziwa przyjaźń oraz ile zła może uczynić zazdrość.

Na podstawie powieści powstał film, który tak naprawdę jest całkowicie inny. Widziałam kilka negatywnych opini na temat książki, gdyż czytelnik zawiódł się niezgodnością z filmem. Osobiście widziałam tylko jego zwiastun, ale wystarczyło tyle, aby przekonać się, że są to dwie różne historie.

MOJA OCENA: 8/10

A jak książka podobała się Wam? A może dopiero chcecie ją przeczytać?

Życzę Wam miłego dnia ♡.

3 myśli na temat “‚Nerve’Jeanne Ryan – recenzja

  1. Oglądałam tylko film, bo dopiero później dowiedziałam się że jest również książka… Filmem byłam zachwycona, ale skoro jest różnica między powieścią, to z chęcią to nadrobię i sięgnę również po wersję papierową 🙂 Świetny blog, życzę powodzenia 🙂

    Lubię to

  2. Nie czytałam, ale w sumie dlaczego nie? 🙂
    Krótko, zwięźle i na temat. Chociaż nie powiem, że z chęcią przeczytałabym coś więcej na temat tej książki. Jesteś strasznie tajemnica w swojej recenzji, ale może to i dobrze? Z pewnością zachęcasz do powrotu na swojego bloga!
    Pozdrawiam!

    Lubię to

Skomentuj

